Monday 5 March 2012

MeLaKaR TaRiAn PeNa

Suara goresan pena bukan lagi didalam kertas
Melakar tarian mata pena disini
Diruangan bisu jarai jemari
Melakar tarian bingkisan abjad penganti diri
Merintih sendiri diruangan tanpa batasan ini
Aku sendiri berteman bayangan diri
Menyusun kata tanpa suara
Membisik membuai bersama titipan jemari
Tiada siapa yang tahu
Tiada siapa yang peduli
Hanya Aku tetap disini
Dan begini...
Setia bersama jemari
Melangkar luahan hati
Menitip bisikan sanubari
Hanya untuk menghibur hati 
Tatkala diri sendiri hanyut dilautan
Tanpa henti...
Ku lakar kan pena ini
Demi sesuatu yang ku kejar dan ku cari
Hakikatnya entah bila akan ku temui...
Menarilah engkau pena
Tanpa batasan waktu
Tanpa batasan masa
Kerana Aku lah insan yang setia
Pada setiap apa yang dikota...
Akan terus melakar tarian pena ini
Demi mencari sesuatu yang abadi...

Aku Tetap Aku
Wann76

No comments:

Post a Comment